Русский военный корабль, иди нa хyй!
VIN
Украина, г. Киев, ул. Куреневская, 18, офис 105

Повернення

Шановний покупець – не переживайте, ми вирішимо питання з Вашим поверненням, у нас невелика вимога до повернень, нижче Ви можете ознайомитись з умовами повернення.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець може протягом 14 днів з дня покупки повернути товари, придбані в компанії «Глобал Партс» (Продавець), за умови дотримання норм, передбачених чинним Законодавством. Відповідно до ч. 11 ст. 8 Закону про захист прав споживача, всі вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення розрахункового документа (засвідчує факт продажу та дату продажу, що видається при купівлі), а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, технічного паспорта або іншого документа, що його замінює, з позначкою про дати продажу.

При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків купленого товару дотримується термін відшкодування - чотирнадцять днів з моменту продажу.

Обов'язкова умова повернення - збереження заводської упаковки (розкриття упаковки у передбаченому місці, не вважається зіпсованою), комплектації та товарного виду виробу. Наявність документа, що підтверджує придбання запасної частини.

Деталі, які встановлювалися на автомобіль – поверненню не підлягають.

Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

У разі відмови від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом. Товар, що повертається, не повинен мати механічних дефектів.

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює).

Доставка продукції в офіс компанії здійснюється самостійно або через компанію перевізник Нова Пошта. Повернення товару попередньо має узгоджуватися з менеджером за телефоном + 38050 4447025. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.

Для здійснення повернення товару необхідно відправити на відділення компанії – перевізника НОВА ПОШТА від кого отримали товар

Необхідно сплатити вартість перевезення та повідомити менеджеру компанії Глобал Партс:

номер декларації
наявність оплати

Просимо звернути увагу, що повертати товар необхідно лише на адресу відділення від якого ви отримали товар.

з повагаю, компанія Глобал Партс