Безкоштовна доставка Новою Поштою - на замовлення від 5000 грн.*
VIN
Україна, м.Київ.Вул.Куренівська,18 (офіс 105)

Гарантія

Ми продаємо лише оригінальну продукцію, і відповідає за якість проданих товарів і гарантуємо відсутність дефектів у запасних частин, що продаються нами.
Якщо протягом гарантійного терміну виявлено дефект купленої запасної частини або аксесуара (товару), компанія зобов'язується цей товар замінити або повернути гроші.

Гарантійний термін на куплену продукцію в компанії Глобал Партс починається з передачі товару покупцю, якщо інше не встановлено іншими умовами продажу продукції.

Термін гарантійних зобов'язань на куплену продукцію в компанії Глобал Партс і встановлені на автомобіль - становить від 3, 6, 12 місяців.

Важливо – на всі оригінальні запасні частини – гарантія підтримується у разі встановлення на оригінальному сервісі.

Гарантійні зобов'язання втрачають чинність, якщо:

Несправна деталь має механічні пошкодження, що ремонтувалася не на СТО.
Причиною несправності деталі стало нерегулярне проходження (або не проходження) обов'язкового технічного обслуговування, яке було необхідне підтримки її у справному стані.
Наявність причинно-наслідкового зв'язку між несправною деталлю та додатково встановленим обладнанням;
Наявність змін у конструкції автомобіля, які не санкціонувалися виробником.
Експлуатація автомобіля проводилася із надмірними навантаженнями;
В наявності - зміни тюнінгового характеру без дозволу виробника (у тому числі доробка кузовних елементів, силового агрегату, трансмісії, підвіски, електроніки двигуна тощо);
Недотримання чи порушення правил експлуатації, догляду та обслуговування автомобіля.
Інтенсивна експлуатація автомобіля, яка призвела до «природного зносу» та несправності деталі, що не може вважатися виробничим дефектом.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
Електродеталі
Пошкоджені під час монтажу або демонтажу
Які мають явні ознаки механічного пошкодження
Які мають ознаки модифікації, доопрацювання, удосконалення
Встановлено з порушенням технології ремонтних робіт
Неправильно підібрані на цей вид транспортного засобу
Які мають явні ознаки перегріву
Деталі, які були замінені без обов'язкового промивання системи
Деталі, при встановленні яких використовувався герметик, не передбачений технологічно
Встановлені на транспортний засіб, що використовувався для змагань, перегонів
Усі перелічені види товару - перевіряються з його цілісність і працездатність в останній момент отримання.

Великогабаритні позиції (кузовні деталі, шибки та ін.) оглядаються покупцем (або його уповноваженим перевізником) в момент передачі/відвантаження товару. Претензії щодо цих позицій приймаються дома у момент передачі. Надалі претензії щодо цих позицій, за винятком прихованих дефектів, не приймаються.


У період розгляду представником компанії «Глобал Партс» повідомлення від Покупця про можливість гарантійного обміну запасної частини та придбання Покупцем аналогічної запасної частини у третіх осіб – не є підставою для повернення Покупцю коштів за гарантійним випадком.

Претензії на продукцію, що продається в період дії гарантійного строку;
Рекламація приймається на розгляд за умови наявності повного пакета документів:

копія тих паспортів на авто
коректно заповнений Акт Рекламації (акт відправляємо на вимогу)
акт виконаних робіт або замовлення-наряд на встановлення (документи надає СТО, що робило встановлення)
документи, що підтверджують реєстрацію СТО (свідоцтво про державну реєстрацію та свідоцтво платника податків)
наявність рекламаційного товару у повній комплектації.
термін розгляду - до 14 днів, у виняткових випадках він може зайняти більше часу, наприклад, під час передачі рекламаційної запчастини заводу-виробнику.
Приймальник рекламації має право запросити інші документи, відеофіксацію, деталі вузла, що сполучаються, для визначення причини дефекту рекламаційної деталі.

Ми не можемо знати, який у Вас випадок щодо гарантії, але ми докладемо маскимум зусиль для вирішення Вашого питання!

З повагою, компанія Глобал Партс